Gyakran Ismételt Kérdések
Az ajánlatkéréshez szükséges regisztrálnom a Schmuck Ékszer webshopban?
Nem, nem szükséges regisztrációval rendelkezni, vendégként is kérhet ajánlatot. Ellenben regisztrációval számos előnyre tehet szert. Egyedi ajánlatokról értesülhet és fiókjába belépve láthatja az ajánlatkérés állapotát is. A fiók létrehozása nagyon egyszerű és nem tart semeddig.
Van valahol üzletük?
Igen, több üzletünk is van Budapesten, valamint Soroksáron, Budaörsön és Kecskeméten. További információt az Üzleteink menüpontban talál róluk.
Mikor kapok az ajánlatkérésemre választ a kiválasztott termékről?
Munkatársaink folyamatosan azon dolgoznak, hogy a lehető leggyorsabban válaszoljanak az üzenetekre. Igyekszünk egy napon belül választ adni az ajánlatkérő üzenetekre.
Milyen adatokat kell megadnom az ajánlatkéréshez?
Mindenképpen szükségünk lesz a nevére, illetve e-mail címére ahhoz, hogy utána értesíteni tudjuk a termékkel kapcsolatos információkról. Emellett egyedi üzenetet is küldhet, ha van bármilyen egyéb kérdése az ajánlatkéréssel egyidejűleg.
Honnan származnak a Schmuck ékszerek?
A Schmuck ékszerek főként Olaszországból, Németországból származnak. Garantáltan a legjobb minőségű és értékálló ékszereket biztosítjuk külföldi partnereinkkel a vásárlóink számára.
Milyen drágakövek vannak az ékszerekben?
Lehet gyémánt, féldrágakő és drágakő is egyaránt az ékszerekben típustól függően, de cirkónia kövekkel ellátott ékszereket is megtalálnak a kínálatunkban.
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a Schmuck Ékszerrel?
Hívjon minket telefonon napközben 9-16 óráig ügyfélszolgálati telefonszámunkon vagy írjon e-mailt a kapcsolat@schmuckekszer.hu címre. További részleteket talál a kapcsolat menüpont alatt.
Ha kiválasztok egy ékszert és elérhető bármelyik üzletben, akkor személyesen is megnézhetem?
Természetesen lehetőséget biztosítunk arra, hogy tájékoztassuk vevőinket a termék elérhetőségéről, így személyesen is megtekintheti a kiválasztott ékszert és eldöntheti, hogy igényt tart-e a vásárlásra.